Terminal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cyril - WaarBenJij.nu Terminal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cyril - WaarBenJij.nu

Terminal

Door: Cyril

Blijf op de hoogte en volg Cyril

28 Maart 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben het eerste deel van de reis erop zitten. We staan nu in de terminal van Kuala Lumpur waar we gratis internet hebben ontdekt. Tja en als je dan toch 13 uur op de terminal moet verblijven krijg je het tom hanks gevoel, niet therminaal maar de terminal!!

Na een afscheid op Schiphol met de nodige tranen en champagne een reis van 12 uur. Onderweg kwamen we over New Delhi heen, helaas mocht de deur niet open en vlogen we dus nog 5 uren verder. Om 6.45 aangekomen in KL waar het al 24 graden is, even wennen dus. Snel ingechecked in het transithotel om zes uurtjes te slapen, nou ja te liggen in een bed. Hopende op een mooi uitzicht trok ik nog het gordijn open, maar dat verhulde de betonnen muur.

De lunch hebben we net genuttigd bij de Burger King. We zijn allebei moe, lusteloos en hebben het warm, het is inmiddels 33 graden, nog sneeuw daar in Nederland ;-)

Om de tijd te doden hebben we (eindelijk) maar eens onze voorbereiding getroffen op India. We weten nu eindelijk wat we gaan doen, maar onze angst lijkt uit te komen, morgen om 6.15 de trein???

We willen iedereen nog enorm bedanken voor de reacties op de log/mail/telefoon in de laatste dagen, erg leuk om te lezen (vanaf de internetpaal in KL).

Wij gaan verder met genieten... ik zou hetzelfde doen als ik jullie was!!!

• 28 Maart 2008 - 07:10

Diana:

goede morgen globetrotters,met23graden hier lijkt het lente te worden!{geintje hoor,maar het klinkt zooo lekker}Het is mooi te lezen dat de plaatselijke lekkernijen{burgerking}zo in de smaak vallen!Jullie lijken wel een stel miljonairs,om 12 uur te vliegen voor een hamburger!HA HA Veel plezier op jullie rondreis{of moeten we jullie sterkte wensen}Geniet van de treinreis,het uitzicht is vast mooier dan in nederland!Blijf lekker veel schrijven,dan genieten we met jullie mee.Tot het volgende avontuur,groetjes van ons allemaal.

• 28 Maart 2008 - 07:37

Cyril:

toch knap dat je al een reactie kan geven voordat ik het bericht heb getyped ;-) gezien de tijd.

• 28 Maart 2008 - 07:53

Eelco:

Ha Tom Hanks en vrouw,

Veel plezier vanuit het Almelose.

De sneeuw is weg, op naar de lente maar!!!!!

Groeten en veel plezier,

Eelco

• 28 Maart 2008 - 08:20

Joeri:

Ok, het is nu dus echt begonnen voor jullie, spannend!! Goed dat jullie meteen de cultuur gaan opsnuiven bij de Burger King! Enjoy the trip!!!

• 28 Maart 2008 - 08:52

Miranda:

Geweldig zeg!! Leuk om te lezen. Hele goede reis verder. lekker genieten!

Gr, Miranda

• 28 Maart 2008 - 11:41

Mama Trudy:

Hallo ,Fijn dat jullie goed angekomen zijn in Kuala lumpur.Ik heb tot `12 uur vannacht opgezeten om jullie landing te kunnen registreren via internet.hahaha
    Dat was natuurlijk een eenmalige aktie hoor!Tís hier prachtig weer!!Ga morgen lekkernaar Dwingeloo op m'n nieuwe tuinstel zitten.Veelplezier in de trein!
    Tot gauw horens....

• 28 Maart 2008 - 11:54

Enschedesenaartjes:

Gelukkig, alles zover allemaal okay! We houden jullie in de gaten! Kusssssss

• 28 Maart 2008 - 18:28

Armand En Jacqueline:

Heerlijk stuk vliegen voor dat prachtige uitzicht..een betonnen muur. Klinkt als een geweldige start van jullie droomreis. Hehe .Wordt alleen maar beter. Geniet er met volle teugen van, en kijk uit voor overstekende geiten en buffels. groetjes uut ut wonderschone maar oh zo natte limburg!

• 28 Maart 2008 - 19:12

Kees En Alie:

Zo snel al bericht hadden we niet verwacht. Maar ja gratis internet doet veel!!! Nu op naar de tempel en al het andere moois. Hopelijk geen betonnen muren meer.
    We volgen jullie op de voet, dus zijn benieuwd naar het volgende bericht.
    Liefs

• 28 Maart 2008 - 21:38

Wil:

Fijn al zo snel iets van jullie te horen. Dat zal met een jet-lag gegeven hebben...van de "winter" in Nederland naar 33 graden in Kuala Lumpur! Geniet er van en pas goed op jezelf en elkaar!
    We volgen de ontwikkelingen op de voet.
    groetjes uit Rijssen!

• 29 Maart 2008 - 10:48

Evita:

Goedemorgen! Ook hier schijnt op dit moment de zon de studeerkamer in, (dinsdag examen..)heerlijk..!?! Zo te lezen hebben jullie al veel lol samen, geweldig zo'n betonnen muur; nieuwe vorm van raamdecoratie?? Ben heel benieuwd naar jullie Indiase treinreis... Veel succes! Liefs Evita.

• 29 Maart 2008 - 20:33

Michael & Richelle:

Hi Binkies,
    Goed om te lezen dat jullie zijn aangekomen op de eerste bestemming! Geniet ervan, veel plezier nog, we lezen wel weer!! Liefs MR

• 29 Maart 2008 - 20:37

Mama Trudy:

jullie moeten de beste wensen van oma hebben, een goed reis etc.ze dacht dat jullie dit weekend pas vertrokken en heeft daarom van de week niet meer gebeld.sorry sorry

• 30 Maart 2008 - 08:17

Jimmy En Anouk:

Erg veel plezier daar. Maak er een mooie tijd van!

• 30 Maart 2008 - 13:12

Claudette:

Haiiiiii,

Nou begint goed haha... de betonnen muur je verwacht het niet. Vervelend he 33 graden pfff ik zou teruggaan niet te doen joh!!! Nee geniet nog van de reis maar laat zeker nog wel een keer van me horen. Heel veel plezier en we houden jullie in de gaten!!!

Groetjes Claudette