Maak de schuur maar vast leeg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Cyril - WaarBenJij.nu Maak de schuur maar vast leeg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Cyril - WaarBenJij.nu

Maak de schuur maar vast leeg!

Door: Cyril

Blijf op de hoogte en volg Cyril

24 Juni 2008 | Indonesië, Batavia

Helaas is er hier op Bali geen tijd voor rust. We hebben een druk programma om alles uit het eiland te halen wat er in zit. Iedereen krijgt op zijn of haar manier energie van dit eiland. Fantastische natuur, compleet eigen cultuur, een waar culinair genot, maar bovenal een echt shoppingparadijs. Bij ongeveer elke winkel die we zien lopen we over van ideeen en kansen om geld te maken. Het is ongelooflijk, maar het kost hier echt geen drol.

Qua kleding en tassen hebben Trudy en Esther volgens mij inmiddels elk mogelijk model en kleur gekocht dat op dit eiland te verkrijgen is. Frits is inmiddels ook een aantal batikblousen rijker en ik ben op zoek naar een winterjas voor Nieuw Zeeland, maar die zijn hier niet te vinden. Gisteravond op de Pasar Malam alvast voor Esther een paar handschoenen gekocht, het zou wel eens koud kunnen worden in Nieuw Zeeland.

Naast al die kleding zijn we echt serieus aan het overwegen om een aantal kuub naar Nederland te verschepen met meubels, wasbakken en andere decoratiespullen. Misschien vanmiddag dan toch nog maar eens even shoppen? Scheelt dat de spullen pas aankomen als we thuis zijn als we het nu laten shippen, maar ja waar laat je al die spullen. Als het goed gaat moeten we nog maar een keer terug om nog veel meer te kopen.


  • 24 Juni 2008 - 09:45

    Anouk:

    ohhh my god!! Ik wil ook shoppen daarzooo... Ik hou van kleding:Pm haha alsof jullie dat nog niet wisten... Heb van de bon van Trudy en Frtis iets heel moois gekocht:D kon nog wel veeeeeel meer kopen bij de Didi maarhja zoveel geld heb ik nu ook weer niet... Heb annette net ff meegesleept naar de stad en heeft natuurlijk (niet door mij hoor) een broek en een leuk vest gekocht:)!! goed he! Had ze ook nog isd bijna een te grote maat gekocht en ik zei nee je moet 1 kleiner .. ik kan kleding verkoopster worden.. misschien dat de didi me wil?? krijg ik lekker korting..
    die birkenstock slippers weer je wel die ik heb waren in de aanbieding bij de trekpleister voor 35 euro! toppie he.. ( ik heb ze bnatuurlijk niet gekocht en annette wel)
    Nou heeel veel groetjes daar! jammer dat ik er niet bij kan zijn! En tot snel! denken jullie vanmiddag nog even aan me als ik diploma krijg!! kusjes en liefs
    Nouk

  • 26 Juni 2008 - 21:53

    Nico:

    Ohhh my god!!Ik wil ook shoppen daarzoooo.....maar helaas,ik heb geen bon mogen ontvangen!!Neee,kan voorlopig helemaaaaaal niet meer shoppen...misschien moet Nouk maar in een winkel gaan werken,krijg ik misschien wel korting!!En ik heb nog wel aan haar gedacht toen ze haar diploma kreeg.....NOT!Nou jammer dat ik er niet bij kan zijn,maar ik ben in gedachten bij jullie!Gezellig hè?Kom maar gauw terug en koop maar vast een doos wit-kwasten!Mooie foto's zag ik,maar ik heb ze voorzien van mijn eigen commentaar,want Cyril is niet echt objectief!Ik zag trouwens een leuk winkeltje in Wageningen,genaamd Bali,dus ga niet sjouwen met souvenirs.Die koop ik hier wel vast voor jullie!Kom maar gauw terug,want het wordt hier een beetje saai!Tot gauw en de groetjes aan iedereen!

  • 26 Juni 2008 - 22:00

    Nico:

    Oeps,zou ik bijna vergeten......ik zal ervoor zorgen dat morgen jouw schuur leeg is...en als je die schuur ook niet meer nodig hebt.............

  • 26 Juni 2008 - 22:02

    Nico:

    Misschien kun je op Nieuw-Zeeland beter een dikke overall kopen,die dingen zijn nog multi-functioneel ook!

  • 26 Juni 2008 - 22:04

    Nico:

    Als het moeilijk is om aan handschoenen te komen,kun je misschien wel werkhandschoenen kopen,die dingen zijn nog multi-functioneel ook nog.......

  • 26 Juni 2008 - 22:06

    Nico:

    Wij zoeken nog een binnen-huis-inrichtster!

  • 26 Juni 2008 - 22:10

    Nico:

    'tis gewoon niet eerlijk:jullie doen alleen maar kopen,kopen,kopen en ik moet alleen maar verkopen verkopen verkopen.....
    Weet je wat?Je kunt wel wat zooi van mij krijgen!!

  • 26 Juni 2008 - 22:11

    Nico:

    Hé Nouk,heb je al een vaatwasser?

  • 26 Juni 2008 - 22:12

    Nico:

    Vraag anders dat jochie van die foto of-ie een vaatwasser wil!

  • 26 Juni 2008 - 22:14

    Nico:

    Nu moet ik ophouden,want het is inmiddels vrijdag,maar je ziet wel......jullie blijven op de hoogte!

  • 27 Juni 2008 - 08:56

    Nouk:

    hahaha jeeeej wat een verhaal zeg.. anders verveel je je even.. ik heb al een vaatwasser luxe he(H) jeujjj en trouwens ik kan jullie huis ook inrichten, want als ik geen lerares was geworden zou ik of binnenhuisarcitecte zijn geworden of kledingverkoopster!
    Als je je zo verveelt kom je mij maar opzoeken want kom net van de dokter en kreeg te horen dat ik nierbekkenontsteking heb en blaasontsteking.. hmm hoe kom ik daar nu weer aan...

  • 28 Juni 2008 - 01:58

    Cyril:

    Blaasontsteking wil nog wel eens ontstaan na onveilige sex. En aangezien Jimmy net weer terug is... laat dit antwoord zich makkelijk raden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cyril

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 160740

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 10 Maart 2019

Japan, Filipijnen, Beijing en Noord Korea

16 September 2018 - 14 Oktober 2018

Nepal en Abu Dhabi

12 Januari 2018 - 08 Februari 2018

Antarctica

03 September 2017 - 11 September 2017

Koningssteden Marokko

07 Juni 2017 - 30 Mei 2017

Korte Zijderoute

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Bali

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Costa Rica

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Dominicaanse republiek

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Kenia

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Brunei, Maleisisch Borneo

22 Juni 2016 - 22 Juni 2016

Mexico, Guatamala, Honduras, Belize (Maya route)

15 Januari 2016 - 03 Februari 2016

Uganda

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Patagonie en Paaseiland

11 Juli 2014 - 23 Juli 2014

IJsland 2014

20 Juni 2013 - 19 Juli 2013

Mongolie en Beijing

03 September 2012 - 07 Oktober 2012

Zuidelijk Afrika

11 November 2011 - 08 Januari 2012

Ecuador, Peru en Bolivia

27 Maart 2008 - 01 Augustus 2008

Wereldreis 2008

22 November 2001 - 22 November 2001

Thailand

Landen bezocht: